ETT GOTT/NYTTIGT BRÖD!

Drack bara en kopp igår och kände igår kväll att jag ville ha mer, men Mats stoppade mig eftresom att jag hade blivit aspigg. Så jag väntade! Och nu har jag äntligen gjort min lilla vita kopp här med kaffe klar.
Efter det antar jag väl att jag ska fixa till mig och såntdär som vanligt.

Något som passar bra till kaffet är ett bröd som vi brukar baka! Det är nästan inge kalorier eller fett i det.
Bakat på dinkelmjöl istället för vanligt mjöl,Filmjölk istället för smör, och för att få fram den godaste smaken så
använde vi oss av torkade frukter och frön o såntdär, Tro mig! Det är ett fantastiskt bröd!
Borde testa tycker jag iallafall! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0